Slotactiviteit(en) V.O.S. (VoetbalOntwikkeling Salland)

Afgelopen 2 weken hebben een 9-tal spelers uit de C, D en E jeugd van SV Dalfsen deelgenomen aan de afsluitende wedstrijden van V.O.S. De C spelers hebben afgelopen maandag op het veld van be quick’28 een wedstrijd gespeeld tegen de D groep van FC Zwolle.

Sem Nijhoff moest zich vorige week melden in Hengelo waar de D spelers het op mochten nemen tegen de E pup. van FC Twente. De mooiste ervaring was echter weggelegd voor de 6 E spelers die tegen de jongste FC Zwolle groep aan mochten treden in het stadion. Voor alle betrokkenen een mooie ervaring om net een trapje hoger te trainen dan bij het eigen team.

Uit de reacties van spelers en ouders kunnen we concluderen dat deelname aan deze V.O.S. activiteit zeker voor herhaling vatbaar is.

vos-1

vos-2