Schrijf je in voor de Zomer voetbaldagen 2019!

Een aantal dagen achtereen met andere voetballers werken aan je techniek, wie wil dat nou niet? Voetbal jij in de F-league of JO-6 tot en met JO-13? Dan is het weer mogelijk je in te schrijven voor de Zomer voetbaldagen!

Aanvallen, verdedigen en omschakelen; alles komt aan bod op de Zomer voetbaldagen. Ze vinden dit jaar plaats op 19, 20 en 21 augustus, op Sportpark Gerner in Dalfsen en Sportpark de Vegtlust in Berkum.

Programma
Tijdens de Voetbaldagen krijgen de deelnemers een gevarieerd programma aangeboden, onder leiding van gediplomeerde trainers. Het programma vindt dagelijks plaats tussen 10.00 en 16.00 uur en is zonder overnachting. Onderdelen die aan bod komen zijn bijvoorbeeld trainings- en wedstrijdoefeningen, vaardigheids- en circuitvormen. Als klap op de vuurpijl ontvangen alle deelnemers een promotiepakket met daarin onder meer een uniek tenue, en een wedstrijdbal.

Inschrijven
Dit gebeurt ook dit jaar weer digitaal. Via het invulformulier kunnen de benodigde gegevens ingevuld worden. Ervaring van voorgaande jaren leert, dat de website overbelast kan raken op het moment dat de inschrijving start. De organisatie vraagt hiervoor begrip en adviseert om het te blijven proberen totdat de inschrijving daadwerkelijk gelukt is. Een inschrijving is pas gelukt als men een bedankpagina krijgt na de elektronische betaling.
Aanmeldingen via telefoon of per e-mail worden niet verwerkt.

Kosten
Het deelnamebedrag voor de editie 2019 (driedaagse) bedraagt 99,50 euro en is inclusief het Voetbaldagen promotiepakket, bestaande uit een uniek tenue en een bal. Daarnaast is het mogelijk om je tenue te bedrukken met naam en rugnummer.

Accommodatie, locatie, datum
Locatie Dalfsen