Rabobank Coöperatie Weken: Stem op de Vrienden van SV Dalfsen!

De Vrienden van SV Dalfsen doen mee aan de Rabobank Coöperatie Weken. Het doel van deze deelname is geld in te zamelen voor de ontwikkeling van G-voetbal in de gemeente Dalfsen.

De Rabobank Coöperatie Weken zijn in het leven geroepen om buurtversterkende projecten financieel te ondersteunen. De leden van de Rabobank bepalen de hoogte van de bijdrage door te stemmen op maatschappelijke projecten. Deze stemmen zijn geld waard. Hoe meer stemmen op een initiatief worden uitgebracht, des te meer geld dit initiatief ontvangt. Dit jaar is er €100.000 beschikbaar gesteld voor de Rabobank Coöperatie Weken.

De voetbalverenigingen in Dalfsen streven ernaar dat het voor iedereen mogelijk is om te voetballen bij een vereniging. Daarom is dit jaar het G-voetbalteam in het leven geroepen, spelend onder de vlag van FC Dalfsen. Het initiatief van René en Shyfra Eijkelkamp om iedere week ‘aan de slag te gaan’ met een groep kinderen die in de reguliere selecties niet mee kunnen komen, sluit prachtig aan de ambitie van de Dalfser voetbalclubs.

Van woensdag 1 november tot en met woensdag 15 november brengen leden van Rabobank Vechtstreek hun stem uit op de initiatieven die hun buurt versterken. Zij ontvangen per post en mail een unieke code waarmee ze kunnen stemmen. Ieder lid ontvangt vijf stemmen, waarvan ze maximaal twee stemmen op hetzelfde initiatief mogen uitbrengen. De opbrengst van de deelname aan de Rabobank Coöperatie Weken komt geheel ten goede aan het G-voetbalteam.