Opening 2e ring reclameborden Sportpark Gerner

Voorafgaande aan de wedstrijd ASC’62 1 – Be Quick’28 1 werd afgelopen zaterdag op Sportpark Gerner de 2e ring reclameborden officieel geopend. Diverse sponsors waren op de uitnodiging ingegaan en verzamelden zich voor de wedstrijd in de bespreekruimte van ASC’62. Hier werden ze door voorzitter Bert Visscher van harte welkom geheten en volgden twee kleine toespraakjes van de sponsorcommissies van ASC’62 en SV Dalfsen. Vervolgens werd de champagne ontkurkt en toasten de aanwezigen op het mooie eindresultaat. En dit resultaat mag er wezen, een volledig nieuw frame voor XXL reclameborden die het hoofdveld op Sportpark Gerner extra glans geeft. Inmiddels is de beschikbare ruimte voor zo’n 75% gevuld, mocht u als sponsor interesse hebben is deze vorm van reclame voeren dan kunt u terecht bij de sponsorcommissies van ASC’62 of SV Dalfsen.