Nieuw seizoen van start voor Dalfsen 1

Komende zondag start Dalfsen 1 op Sportpark Gerner de voorbereiding op het seizoen 2018/2019. Na een welverdiende zomerstop staat om 11.00 uur de eerste training op het programma. De selectie van Jacob Grooten maakt zich op voor het debuut in de Tweede klasse, maar voor het zover is staat een serie trainingen, oefenduels en bekerwedstrijden op het programma.

De eerste oefenwedstrijd volgt een week na de eerste training, thuis tegen Voorwaarts Twello, uitkomend in de Tweede klasse J. Twee dagen daarna staat in Wierden een oefenduel op het programma met zondag vierdeklasser Juventa’12. Later volgen nog ontmoetingen met Wijhe’92 en HHC 2. In de beker neemt Dalfsen het op tegen ASC’62, Heino en Overwetering.