Naar Hoogeveen – Dalfsen? Vergeet niet te registreren!

Woensdag 12 augustus om 20.00 uur speelt Dalfsen 1 een oefenwedstrijd op bezoek bij VV Hoogeveen. Voor deze wedstrijd hanteert VV Hoogeveen een registratiesysteem voor bezoekers.

De registratie heeft te maken met de coronamaatregelen. De club zet een app in om het aantal toeschouwers te monitoren. Waar het om gaat is toegangsregistratie via de app/website van Eventbrite. Om alles in goede banen te laten verlopen vraagt VV Hoogeveen alle bezoekers van de wedstrijd Hoogeveen – Dalfsen zich hier te registreren.

Uiteraard is de wedstrijd gratis. In verband met de anderhalvemeterregel is het aantal plaatsen rondom het veld helaas beperkt. Naast het reserveren van een plaats zal ook een aantal vragen gesteld worden met betrekking tot jouw gezondheid. Je kunt alleen toegang tot de wedstrijd krijgen als je alle vragen ontkennend hebt kunnen beantwoorden en akkoord gaat met een aantal regels en afspraken.

Na aanmelding krijg je van Eventbrite een bevestiging. Neem de bevestiging op je mobiel of uitgeprint mee, de QR-code op de bevestiging geeft toegang tot de wedstrijd.

Dalfsen – Lemelerveld
Op zondag 16 augustus speelt SV Dalfsen een thuiswedstrijd tegen VV Lemelerveld. Ook voor die wedstrijd zal mogelijk met een registratiesysteem gewerkt worden. Daarover binnenkort meer informatie!