Mooie samenwerking tussen Optisport Dalfsen en SV Dalfsen

SV Dalfsen en Optisport Dalfsen zijn een mooie samenwerking aangegaan. Door Optisport zijn twee reclameborden geplaatst rondom het hoofdveld op Sportpark Gerner en als tegenprestatie heeft SV Dalfsen een contract afgesloten met Optisport voor de ondersteuning bij blessures en het verzorgen van hersteltrainingen van onze selectieteams.

Geblesseerde spelers kunnen voortaan met een doorverwijzing van de verzorger van het eerste team een hersteltraject gaan starten bij Optisport. De vele mogelijkheden en expertise van Optisport zullen ingezet worden om de herstelperiode van de geblesseerden zo kort mogelijk te laten zijn. Dus ben je geblesseerd, meld je aan bij de verzorger van het eerste team en hij/zij zal je doorverwijzen naar Optisport.

Speciale aanbieding

Daarnaast is er nog een geweldige aanbieding van Optisport speciaal voor leden van SV Dalfsen. Voor €37,50 per maand krijg je een compleet Fitness abonnement waarmee je naast de training onbeperkt gebruik kunt maken van de faciliteiten bij Optisport Health Club in Dalfsen. Van elk afgesloten abonnement doneert Optisport €5,00 per maand aan onze vereniging.

Wil je gebruik maken van bovenstaande actie kom dan langs bij Optisport of stuur een mail naar dalfsen@optisporthealthclub.nl. Mocht je al een bestaand abonnement hebben bij Optisport dan kun je als lid van SV Dalfsen deze om laten zetten om te kunnen profiteren van deze aanbieding.