Mega Piraten Festijn speelt Lettele in de kaart

Bron: De Stentor Deventer Dagblad.

De Gazelle-trainer Joost ter Stege spuwde na de 6-0 nederlaag tegen Lettele zijn gal over de keuze van een groot deel van zijn selectie om het Mega Piraten Festijn boven de eigen wedstrijd te verkiezen.

“Om tien uur verzamelden we in de kantine en toen wist ik al wel genoeg toen ik de kopjes zag. We hadden net zo goed niet naar Lettele kunnen gaan.” Joost ter Stege was allesbehalve te spreken over de selectie van De Gazelle na de riante nederlaag tegen Lettele. “Het Mega Piraten Festijn is blijkbaar belangrijker dan onze wedstrijd. Zeker tien of elf man zijn losgegaan in de feesttent.” Bij Lettele werd dankbaar gebruik gemaakt van de katers aan Deventer kant. Het team van Paul Roskam streek door de ruime overwinning op doelsaldo de eerste periode op. “Wie had dit verwacht voorafgaand aan het seizoen”, jubelde Roskam. “Een geweldige start van het seizoen.”