Trainer Marcel Smid en SV Dalfsen uit elkaar

SV Dalfsen en hoofdtrainer Marcel Smid gaan na afloop van het seizoen 2023/2024 uit elkaar. In goed overleg is besloten de samenwerking na de zomer niet voort te zetten.

Marcel nam in de zomer van 2022 op Sportpark Gerner het stokje over van Jacob Grooten. In zijn eerste jaar leverde hij een prestatie van formaat door zich met de ploeg rechtstreeks te handhaven in de eerste klasse. Dit seizoen verloopt vooralsnog moeizamer. De selectie is een aantal steunpilaren kwijtgeraakt en de competitie-indeling is beduidend zwaarder. Desondanks staan Marcel en de groep er positief in om het seizoen samen af te maken.

Marcel: “Ondanks het feit dat ik het prima met spelersgroep en staf kan vinden denk ik dat het goed is om aan het einde van dit seizoen afscheid van elkaar te nemen. Ik ben SV Dalfsen dankbaar voor het feit dat ik hier twee seizoenen trainer heb mogen zijn en wens de vereniging al het goeds toe voor de toekomst.”

We danken Marcel voor zijn inzet voor de vereniging en wensen hem veel succes in zijn verdere trainerscarrière. SV Dalfsen zal op korte termijn op zoek gaan naar een opvolger.