Let op: veld- en kleedkamerindeling op zondagen

De competities van onze seniorenteams staan op het punt van beginnen en dat betekent dat het op zondagen weer druk wordt op Sportpark Gerner. Op een aantal zondagen belooft het dit seizoen zelfs nog drukker te worden dan we al gewend waren.

We hebben dit seizoen namelijk te maken met een vrij ongelukkige verdeling van de thuis- en uitwedstrijden van de seniorenteams. Zo zijn er zelfs zondagen waarop de zeven teams allemaal een thuiswedstrijd spelen. Dat betekent puzzelen met de velden en kleedkamers.

Met alleen onze eigen kleedkamers zouden we het niet redden, maar gelukkig hebben we in overleg met buurvereniging ASC’62 goede afspraken kunnen maken. Dit betekent dat we op zondagen dit seizoen ook gebruik mogen maken van kleedkamers 7 tot en met 14. Daarnaast worden ook velden C en D opgenomen in de planning.

Scheidsrechters kunnen gebruik maken van kleedkamers C en D, maar indien die te vol zijn, kan dit seizoen ook gebruik gemaakt worden van kleedkamers 15 en 16. Het eerste elftal heeft dit seizoen te maken met een arbitraal trio van de KNVB, voor hen zal kleedkamer A beschikbaar zijn.

Aandachtspunten voor de teams:
– Kijk elke zondag op het wedstrijdprogramma in welke kleedkamers je terecht kunt en op welk veld;
– Indien de hoekvlaggen en/of grensrechtersvlaggen van SVD allemaal in gebruik zijn, kan extra materiaal gebruikt worden uit het materialenhok van ASC’62. Zorg dat ze daar na afloop ook weer teruggelegd worden;
– Doe na afloop de netten omhoog en maak de kleedkamers weer netjes schoon, ook die van de tegenstander.

Wij danken ASC’62 voor het beschikbaar stellen van hun kleedkamers en materialen!