Koploper TVC’28 op bezoek in Dalfsen

Komende zondag ontvangt SV Dalfsen koploper TVC’28 op Sportpark Gerner. De ploeg uit Tubbergen staat met 47 punten uit 21 wedstrijden ruim aan kop in de eerste klasse E. NEO uit Borne staat met een wedstrijd minder op 42 punten, waardoor het kampioenschap zeker nog niet beslist is. De Tukkers komen dus naar Dalfsen om te winnen.

Voor Dalfsen is het na de knappe overwinning vorige week tegen GRC Groningen ook zaak om punten te blijven pakken. Momenteel staat het team van trainer Marcel Smid op een negende plaats maar het verschil met de nummer laatst Germanicus is maar zes punten. De wedstrijd van komende zondag is dus voor beide ploegen van groot belang en dat zijn prima ingrediënten voor een attractief duel.

De wedstrijd op Sportpark Gerner begint om 14.00 uur.