Kantinecommissie is er weer klaar voor

De kantinecommissie is klaar voor de start van hopelijk weer een mooi voetbalseizoen. Onderstaand bericht willen ze graag met jullie delen:

Beste leden,

Na een succesvolle klussendag en een geslaagd jubileumweekend is de kantine weer klaar voor het nieuwe seizoen. Vanaf komend weekend zal de kantine weer wekelijks geopend zijn voor ontspanning na een training of wedstrijd.

Binnen de kantinecommissie is een aantal mensen gestopt. Allereerst willen wij Jaap en Dinie bedanken voor het onderhouden van de kantine de afgelopen jaren. Ook willen wij oud-voorzitter Berné Lenferink bedanken voor zijn inzet. Hugo Endeman zal zijn taak als voorzitter van de kantinecommissie overnemen.

Ook komend seizoen werken we elke week weer met een weekbeheerder. Elke week is er iemand uit de commissie het aanspreekpunt voor de mensen achter de bar. Wij als commissie hopen dat alle leden zich ook komend voetbalseizoen weer fanatiek zullen inzetten als vrijwilliger achter de bar.

De commissie is ook altijd op zoek naar mensen die een aantal keer per seizoen een kantinedienst willen draaien op de zondag. Wil jij onze club helpen? Meld je dan bij een van ons of stuur een mailtje naar kantine@svdalfsen.nl.

Heb jij ideeën over hoe we de kantine kunnen verbeteren? Of wil jij als lid een activiteit organiseren in de kantine van SV Dalfsen? Meld je bij een van ons.

Een goed voetbalseizoen gewenst namens de kantinecommissie!

Hugo Endeman (voorzitter)
Jos Meulhof (planning)