Kampioen SV Dalfsen versus degradant Wissel

Na het uitbundig gevierde kampioenschap van vorige week treedt Dalfsen komende zondag aan tegen degradant Wissel. Het is een wedstrijd van grote uitersten.

Dalfsen heeft tot nu toe maar liefst 56 punten meer behaald dan Wissel. Bij het doelsaldo zijn de verschillen nog groter: Dalfsen heeft 86 keer gescoord, Wissel komt niet verder dan 28 treffers. En waar keeper Mark Knol slechts 24 doelpunten tegen kreeg, moest zijn collega uit Wissel maar liefst 108 keer vissen.

Ondanks dat de wedstrijd ‘nergens’ meer over gaat wil trainer Jacob Grooten het Dalfser publiek nog wel een keer laten genieten van het mooie spel van zijn pupillen. Geen fantasieopstelling of offday, nee gewoon lekker ballen en daar waar kan scoren. Wellicht dat de jaarscore van Dalfsen nog naar de 100 doelpunten kan, dit zou een geweldige prestatie zijn.

Ballensponsors van zondag zijn de Zwolse Steenhouwerij en erevoorzitter Jos Ramaker. Wij danken onze sponsors voor hun bijdrage en de wijze waarop zij de club steunen. Het belooft zondag een mooie zonnige dag te worden, dus komt allen naar Sportpark Gerner voor de wedstrijd SV Dalfsen 1 – Wissel 1, aanvang 14.00 uur.