Kaartverkoop SV Dalfsen – PEC Zwolle start maandag

De kaartverkoop voor het oefenduel SV Dalfsen – PEC Zwolle start op maandag 8 mei. Tickets zijn in de voorverkoop verkrijgbaar bij Primera Jansen en kosten slechts €7,50. SV Dalfsen en PEC Zwolle spelen op zaterdag 8 juli om 17.00 uur tegen elkaar op Sportpark Gerner.

Het bezoek aan Sportpark Gerner is voor PEC Zwolle het derde oefenduel in de voorbereiding op het seizoen 2017/2018. Na wedstrijden tegen SC Genemuiden en HZVV komt de selectie van de nieuwe trainer John van ’t Schip naar Dalfsen. Het is een uitgelezen kans voor supporters uit de regio’s Vechtdal, Salland en Zwolle om de spelers dicht bij huis aan het werk te zien.

Op 8 juli is er, voorafgaand aan de wedstrijd, al van alles te doen op Sportpark Gerner. Vanaf 12.00 uur is de kantine geopend, waarna onder leiding van trainers van PEC Zwolle een clinic plaatsvindt voor jeugdleden van SV Dalfsen en ASC’62. Vanaf 13.30 uur start de kaartverkoop aan de kassa’s en om 14.30 uur begint de voorwedstrijd. Meer informatie over dat duel volgt.

Voorverkoop
Om op de wedstrijddag grote drukte aan de kassa’s te voorkomen, wil de organisatie zoveel mogelijk tickets verkopen in de voorverkoop. Deze kaarten zijn vanaf maandag 8 mei verkrijgbaar bij Primera Jansen, aan de Prinsenstraat 5 in Dalfsen. Deze winkel is ’s maandags geopend van 13.00 tot 18.00 uur en op overige werkdagen van 09.00 tot 18.00 uur. Kaarten kosten slechts €7,50, refererend aan het 75-jarig jubileum van SV Dalfsen. Let op: deelnemers aan de clinic krijgen zelfs gratis toegang!

Naast de kaartverkoop bij de Primera, zal ook kaartverkoop in de kantine van SV Dalfsen plaatsvinden tijdens de volgende jubileumactiviteiten:
– Woensdag 10 mei: Regiofinales schoolvoetbal
– Woensdag 14 juni: Gemeentecup voorrondes
– Zaterdag 17 juni: Gemeentecup voorrondes
– Vrijdag 23 juni: Schippers Bedrijventoernooi
– Zaterdag 24 juni: Beachsoccertoernooi

VIP-kaart
Tijdens de wedstrijd is de gloednieuwe tribune op Sportpark Gerner alleen toegankelijk voor bezitters van een VIP-kaart. Naast een tribuneplaats geeft deze kaart toegang tot de VIP-ruimte, waar onder andere PEC-voorzitter Adriaan Visser voorafgaand aan de wedstrijd aanschuift in een panel. Na afloop kunnen VIP-kaarthouders gebruik maken van het buffet en is er gelegenheid voor een Meet&Greet met de selectie en staf van PEC Zwolle. VIP-kaarten kosten €25,00 en zijn alleen te bestellen bij Dirk Mosterman via sponsoring@svdalfsen.nl.

De komende weken volgt meer informatie over de wedstrijd SV Dalfsen – PEC Zwolle. Houd de website goed in de gaten.