Kaartverkoop oefenduels PEC Zwolle gestart

De kaartverkoop voor de wedstrijden die PEC Zwolle binnenkort in Dalfsen speelt, is van start gegaan. PEC Zwolle speelt oefenduels op Sportpark Gerner tegen een combinatieteam van SV Dalfsen en ASC’62 (7 juli) en Excelsior (14 juli). Daarnaast is er een duel van Jong PEC Zwolle (14 juli).

Voor beide wedstrijden wordt onderscheid gemaakt tussen verschillende type kaarten. Zo is het op zaterdag 7 juli mogelijk om VIP-kaarten te bestellen. VIP-kaarthouders krijgen vooraf en na afloop toegang tot de VIP-ruimte. Daarnaast staat na afloop een buffet klaar en is er een Meet & Greet met enkele PEC Zwolle-spelers. Op zaterdag 14 juli is er geen VIP-programma. Wel is het mogelijk om voor die dag een tribunekaart aan te schaffen.

In onderstaande tabel een overzicht van de verschillende type kaarten.

Zaterdag 7 juli, 17.00 uur | Dalfsen/ASC’62 – PEC Zwolle

Standaardkaart €  7,50 Primera Jansen Ja
VIP treatment €40,00 sponsoring@fcdalfsen.nl Nee
VIP +
(incl. zitplaats tribune)
€50,00 sponsoring@fcdalfsen.nl Nee

*VIP: Toegang tot VIP-ruimte, buffet, Meet & Greet

** Jeugdleden van SV Dalfsen / ASC’62 krijgen gratis een standaardkaart, meer info hierover volgt

Zaterdag 14 juli, 14.00 uur | PEC Zwolle – Excelsior

Standaardkaart €10,00 Primera Jansen Ja
Standaardkaart (jeugd t/m 12 jaar) €7,50 Primera Jansen Ja
Tribunekaart €15,00 sponsoring@fcdalfsen.nl Indien voorradig

Zaterdag 14 juli, 16.00 uur | Jong PEC Zwolle – Jong NEC

Vrij entree

Passe-partout

Standaardkaart €15,00 Primera Jansen Indien voorradig

*Passe-partout biedt toegang tot een staplaats voor de wedstrijden op 7 en 14 juli. Hiervan gaan er 500 in de verkoop. OP = OP.

De standaardkaarten en passe-partouts zijn in de voorverkoop dus alleen verkrijgbaar bij Primera Jansen aan de Prinsenstraat 5C in Dalfsen. Daarnaast is er op beide wedstrijddagen aan de deur verkoop van standaardkaarten. Deze kaartverkoop aan de deur start twee uur voor aanvang van de wedstrijd.

De VIP-kaarten (7 juli) en tribunekaarten (14 juli) zijn alleen verkrijgbaar in de voorverkoop. Bestellen kan bij de sponsorcommissie via sponsoring@fcdalfsen.nl. De beschikbaarheid hiervan is beperkt. OP = OP. De kaartverkoop voor alle type kaarten is inmiddels gestart. Neem voor meer informatie eveneens contact op via bovenstaand mailadres.