Jubileumjaar 2017 in 100 foto’s | Deel 3

De laatste dagen van het jaar staan in het teken van terugblikken. En we hebben bij SV Dalfsen het nodige om op terug te blikken. Aan de hand van 100 foto’s gaan we terug naar een reeks hoogtepunten die het jubileumjaar 2017 te bieden had. Vandaag deel 3.

57. SV Dalfsen bereidt zich voor op de oefenwedstrijd tegen PEC Zwolle. Het veld ligt erbij als een biljartlaken. (Juni)

58. De kaartverkoop verloopt boven verwachting goed. (Juni)

59. De jubileumkrant verschijnt in een oplage van 12.500. (Juni)

60. SV Dalfsen laat speciale sjaals maken voor de wedstrijd tegen PEC Zwolle. (Juni)