Joren Drost tijdelijk trainer Dalfsen JO17-1

Een oude bekende gaat tijdelijk de trainingen en de coaching van JO17-1 op zich nemen. Joren Drost neemt tot eind september deze taak op zich. Eerder was Joren bij SV Dalfsen trainer van JO13-1.

De afgelopen maanden heeft het technisch kader van SV Dalfsen grote moeite gehad met het vinden van een trainer voor JO17-1. Daarbij viel op dat meerdere buurtverenigingen, specifiek voor deze leeftijdscategorie, dezelfde problemen ondervonden.

SV Dalfsen is Joren Drost dankbaar dat hij zich tijdelijk beschikbaar stelt als trainer voor JO17-1. Vanwege de wereldreis die hij gaat maken, ontstaat na september echter weer een vacature. De zoektocht naar een vaste trainer voor JO17-1 gaat dan ook verder:

VACATURE:
Voor het seizoen 2017-2018 zijn wij op zoek naar een trainer/coach voor JO17-1, uitkomend in de 2e klasse.

Wij zijn op zoek naar een trainer/coach voor:
– De trainingen op maandag- en woensdagavond;
– Het coachen van de wedstrijd op zaterdag.

We zoeken iemand die:
+ In het bezit is van TC3 jeugd;
+ Enthousiast en op een leuke manier de trainingen kan verzorgen;
+ Spelers beter kan maken en daarbij oog heeft voor iedere speler;
+ Bereid is om ook één training in de week te verzorgen aan JO17-2.

Wat kan SV Dalfsen je bieden:
+ Een prima trainingsaccommodatie;
+ Mogelijkheid om te sparren met overige selectietrainers;
+ Passende financiële vergoeding.

Voor inlichtingen kunt u contact opnemen met technisch jeugdcoördinator (Jeroen Booijink)
Tel: 0529 – 431853
E-mail: tcjeugd@svdalfsen.nl