JO13-3G wint toernooi bij Be Quick

Als laatste activiteit onder SVD-vlag heeft JO13-3G zaterdag het toernooi bij Be Quick in Zwolle gewonnen. Er werd gespeeld in een poule met teams uit Zwolle, Enschede, Emmeloord en Schalkhaar. Hoewel vanwege weekendjes weg en familie-uitjes het eigen team wat was uitgedund, kon er met hulp van drie spelers van JO11-1 en twee spelers van JO13-1 en -2 toch deelgenomen worden.

Deze gelegenheidscombinatie bleek doeltreffend. In vijf wedstrijden van vijftien minuten won de ploeg vijf keer. En ook al ging het goed, de aandacht verslapte niet. De laatste wedstrijd werd zelfs met 5-0 gewonnen, waarbij de keeper uit een hoekschop wist te scoren.

‘s Avonds bood de shirtsponsor van het team, De Barones, het team heerlijke pannenkoeken met toetje aan. Er werd met smaak gegeten, de sfeer bleef nog lang goed! Al met al een prima afsluiting van het seizoen, ook dankzij de goede organisatie bij Be Quick en de hulp van de andere teams. Nu lekker de zomer in en daarna op naar FC Dalfsen!