JO13-1 klaar voor (laatste?) derby

JO13-1 speelt zaterdag waarschijnlijk voor de laatste keer tegen de buren van ASC’62. De jongens zijn er klaar voor, zo liet de technische staf weten:

“Afgelopen zaterdag waren in Dalfsen-Noord na een lange reeks van helaas vele nederlagen in een zware competitie de oranje shirtjes aan de beurt. Trainer Ricardo had de afgelopen wedstrijden goed geanalyseerd en het nodige gewijzigd in het team.

Ondanks het goede spel en vele kansen, toch last van het PEC-PSV syndroom en een nederlaag opgelopen. Maar de spelers hebben laten zien dat ze in de nieuwe opstelling (en na zware trainingen) fit, scherp en gretig zijn en daardoor voldoende kansen creëren.

Maar aankomende zaterdag 2 december moeten ze er staan, want dan is het zover!!! Zoals de stand nu is, en door de intentie voor samenvoegen van de jeugd van beide clubs in het volgend seizoen, is het waarschijnlijk de laatste wedstrijd voor de jongens van 013-1 tegen onze buren!!!

Veel van onze jongens hebben in het seizoen 16/17 samen met spelers van ASC gevoetbald in een succesvol combi O13-3. Dit geeft de aankomende wedstrijd nog meer lading.

O13-1 is er klaar voor, jullie ook?

Gr,teamleiding O13-1”