Jeugd krijgt volop kans bij SV Dalfsen – Wissel

Tegen Wissel stond er voor de mannen van Jacob Grooten niets meer op het spel. Daarom had een aantal spelers ‘prestatie’ of ‘blessure’ verlof gekregen, waardoor er ruimte kwam voor de jeugd. Diverse A-junioren kregen speelminuten zoals; Maarten Pouwels, Joren Rietman, Nik Busscher en Stijn Brekveld.

Dalfsen begon goed aan de wedstrijd en speelde en combineerde er lustig op los. In de 12e minuut de eerste goal op naam van Gijs Wiltvank. Niet veel later de 2-0 door Maarten Pouwels en voor rust werd de 3-0 gescoord door Remco Hultink. Wissel had weinig in te brengen en had hier ook wel vrede mee.

Na de rust een vrije trap voor Wissel na een discutabele handsbal van keeper Mark Knol, de vrije trap werd er door Wissel lekker in gewerkt waarna Dalfsen het initiatief weer nam. Het was Sjoerd Klarenbeek die de 4-1 aan tekende en uiteindelijk Jeroen Kamphuis die met een intikkertje de 5-1 scoorde. Volgende week speelt Dalfsen haar laatste wedstrijd in deze competitie uit tegen Hoonhorst, aanvang 14.00 uur op Sportpark De Potkamp.