Henk Harmens nieuwe assistent-trainer Dalfsen 1

Vanaf het nieuwe seizoen sluit Henk Harmens uit Wezep aan bij de technische staf van Dalfsen 1. Hij zal hoofdtrainer Marcel Smid gaan assisteren bij zijn werkzaamheden.

Met de komst van Henk (71) krijgt de eerste selectie er een karrenvracht aan ervaring bij. Hij was in het verleden werkzaam als hoofdtrainer bij onder meer Vroomshoopse Boys (2x), Swift’64, Overwetering, Rouveen en USV. Daarnaast was hij drie periodes assistent-trainer bij WHC en de laatste jaren vervulde hij die functie bij Vroomshoopse Boys.

Henk: “Ik kijk ernaar uit om bij SV Dalfsen te gaan werken met een technisch sterke groep spelers. Daarbij ga ik uit van een positieve benadering, maar als iets niet goed is, moet dat wel verteld kunnen worden.”

SV Dalfsen heet Henk van harte welkom bij de vereniging en wenst hem veel succes!