SV Dalfsen op Super Sunday tegen SV Grol

Komende zondag speelt SV Dalfsen eindelijk weer eens een thuiswedstrijd, de laatste keer was namelijk op 7 oktober, inmiddels ruim een maand geleden.

Sport Vereniging Grol is de tegenstander en dat is een fusieclub van twee voetbalverenigingen uit Groenlo (2020). De ambitieuze club telt ruim 900 actieve leden. De ploeg van trainer Philip Agteres staat momenteel verdienstelijk op de achtste plaats in de eerste klasse H. In de beker is de ploeg reeds uitgeschakeld dus kan het zich net als Dalfsen volledig op de competitie richten.

Dalfsen speelde vorige week één van haar betere wedstrijden van dit seizoen, met name de eerste helft was van uitstekende kwaliteit. Trainer Marcel Smid en zijn team zullen er alles aan doen om hieraan een vervolg te geven.

Na afloop van de wedstrijd is er nog het nodige georganiseerd in de kantine van SV Dalfsen. Zo draait het Rad van Avontuur, wordt er een heerlijk buffet opgediend en wordt de middag afgesloten met een optreden van rasartiest Jeremy Rolf. U bent van harte welkom. De wedstrijd op Sportpark Gerner start om 14.00 uur.