Gouden Dienblad voor stoppende spelers Dalfsen 1

De eerste selectie van SV Dalfsen heeft zaterdagavond afscheid genomen van de stoppende spelers en stafleden. Spelers Gijs Wiltvank en Remco Hultink zijn na het afgelopen seizoen gestopt, net als stafleden Wim Kamphuis, Mirjan Haarman en Sanne Jonkman.

Aanvaller Remco Hultink speelde zo’n twaalf jaar in het eerste team en gaat verder in het derde elftal. Middenvelder Gijs Wiltvank debuteerde in 2013 in de hoofdmacht en stopt met voetballen vanwege een verhuizing naar Groningen. Beide spelers maakten bij SV Dalfsen de opmars mee van de Vijfde klasse naar de Eerste klasse. Bij Het Roode Hert kregen ze van de spelersgroep ‘het gouden dienblad’ overhandigd, refererend aan de vele geslaagde avonden in de kantine.

Ook in de staf kent SV Dalfsen deze zomer een aantal wijzigingen. Wim Kamphuis stopt als assistent- en hersteltrainer en ontving van de selectie een bon voor een weekendje weg. Ook de beide verzorgsters nemen afscheid, Sanne Jonkman en Mirjan Haarman. Met de nodige kleinigheidjes werden ook zij hartelijk bedankt voor bewezen diensten de afgelopen jaren.