SV Dalfsen speelt aanstaande zaterdag thuis tegen DZC’68

Komende zaterdag speelt SV Dalfsen om 14.30 uur tegen DZC’68 uit Doetinchem. Deze wedstrijd zou twee weken geleden gespeeld worden, maar zowel het hoofdveld als ook het kunstgrasveld waren vanwege sneeuw onbespeelbaar.

DZC’68 is een onbekende club voor Dalfsen, nog nooit werd in een officiële wedstrijd tegen de Doetinchemmers gespeeld. DZC’68 staat overigens voor Doetinchemse Zaterdag Club en is opgericht in 1968. Sinds 2017 speelt de club in de eerste klasse en daarin staat het momenteel op een keurige 5e plaats.

Dalfsen speelde vorige week tegen Hulzense Boys en verloor uiteindelijk toch nog met dikke cijfers. Komende zaterdag heeft het team van trainer Marcel Smid nog één mogelijkheid om met een goed gevoel de winterstop in te gaan.