SV Dalfsen komt net te kort tegen DOS’37

Onder een prima lentezonnetje en weinig wind speelde SV Dalfsen afgelopen zaterdag een thuiswedstrijd tegen DOS’37. De publieke opkomst was allerzins acceptabel en ook het arbitrale trio had er zin in.

Dalfsen trad aan met een nagenoeg fitte selectie en kon de ploeg uit Vriezenveen prima weerstand bieden. Met name op het middenveld speelden de mannen van Marcel Smid een heel behoorlijke partij, maar tot echte kansen kwam het niet. Ook DOS kwam niet tot echte kansen waardoor de ruststand gelijk was aan de beginstand.

Na rust begon DOS iets aan te dringen en dit leidde in de 56e minuut tot een fraaie treffer van Senna Silva van der Veen. Dalfsen gaf nog steeds goed partij een kreeg ook een aantal kansen, maar tot echte doelpogingen leidde dit niet. Even later was het weer raak voor DOS, dezelfde Senna Silva was wederom de doelpuntenmaker. Dalfsen probeerde nog het een en ander maar kwam niet meer tot scoren.

Volgende week is Dalfsen vrij, op zondag 24 maart wordt de thuiswedstrijd tegen FC Winterswijk gespeeld, aanvang 14.00 uur.

Foto’s: Kristian Giesen