Dalfsen zonder publiek in Twente tegen Tubantia

SV Dalfsen speelt komende zondag een uitwedstrijd tegen de Hengelose Voetbal Vereniging Tubantia. Deze Twentse vereniging is een van de oudste verenigingen van de regio en bestaat al sinds 1900.

Tubantia heeft tot nu toe slechts één wedstrijd gespeeld, tegen RKHVV werd verloren met 0-2. Hierdoor staat Tubantia op een voorlopige twaalfde plaats, net voor Voorwaarts Twello en BVC’12.

Dalfsen deed het beter en wist de eerste wedstrijd te winnen van Columbia uit Apeldoorn. De tweede wedstrijd vorige week tegen Bemmel ging helaas verloren, alhoewel Dalfsen zeker niet de mindere partij was.

Geen publiek
Zoals bekend zal de wedstijd in Hengelo in verband met de coronamaatregelen zonder publiek gespeeld worden. De Hengeloërs hebben in verband hiermee besloten om een livestream te organiseren via YouTube.

Het duel op Sportpark de Bijenkorf begint om 14.00 uur. Vanaf ongeveer 13.30 uur is er beeld via het YouTube-kanaal van HVV Tubantia. Daarnaast zijn de ontwikkelingen te volgen via Twitter en Instagram Stories van SV Dalfsen.