Dalfsen thuis tegen BVC’12 uit Beek

Komende zondag speelt SV Dalfsen zonder publiek tegen BVC’12 uit Beek (Gelderland). De Beekse Voetbal Club is ruim 100 jaar oud en is al jaren een stabiele eersteklasser.

De seizoenstart van de Bekenaren was wat minder waarbij de eerste twee wedstrijden tegen De Bataven en Stevo werden verloren. Vorige week werd van FC Winterswijk gewonnen zodat momenteel met drie punten de 9e plaats wordt bekleed. Dalfsen doet het iets beter en staat met 6 punten uit evenveel wedstrijden op de 5e plek. Voor beide teams dus een belangrijke wedstrijd om aansluiting te houden met de top en niet af te zakken.

Door de coronamaatregelen is het voor supporters helaas niet toegestaan bij de wedstrijd aanwezig te zijn. Getracht wordt om een livestream op te zetten, nadere berichtgeving hierover volgt (www.svdalfsen.nl).

Ballensponsor bij de wedstrijd SV Dalfsen – BVC’12 is kapsalon De Penninckhof uit Dalfsen. De wedstrijd op Sportpark Gerner start om 14.00 uur.