Dalfsen kan geen potten breken in Winterswijk

SV Dalfsen speelde zondagmiddag een uitwedstrijd tegen FC Winterswijk uit de Achterhoek. Gezien de stand in de competitie zou het geen makkelijke wedstrijd worden en na één minuut lag de bal er voor Winterswijk er al in.

Dalfsen liep vanaf het begin achter de feiten aan en had moeite met het goede spel van de tegenstander. Ook debutant Mark Ekkelenkamp kon het tij niet keren en halverwege de wedstrijd stond er 3-0 op het scorebord. Dalfsen probeerde de schade beperkt te houden maar kon niet voorkomen dat Winterswijk uitliep naar een 5-0 eindstand. Gezien het wedstrijdbeeld een terechte uitslag.

Dalfsen speelt volgende week zondag wederom een uitwedstrijd, op Sportpark ’t Wooldrik in Borne is NEO de tegenstander, de wedstrijd begint om 14.00 uur.