Dalfsen in de beker ook langs Broekland

Zondagmiddag werd de tweede wedstrijd in de bekercompetitie gespeeld. Thuis was Broekland te gast, voor Dalfsen een ‘oude’ bekende. Het werd een doelpuntrijke wedstrijd.

Na vijf minuten was het Joren Rietman die de score opende voor Dalfsen, vanaf 30 meter strak in de kruising! Hierna was het de beurt aan Chiel Huisjes, op aangeven van Maarten Pouwels scoorde hij de 2-0 in de 11e minuut. Niet veel later kwam Broekland terug, 2-1. Vlak voor rust incasseerde Broekland een rode kaart voor natrappen en moest dus met 10 man verder.

Na rust een beter Dalfsen waarbij de marge met Broekland weer op twee werd gebracht door wederom Joren Rietman. Ook Chiel Huisjes wist zijn tweede te scoren en hiermee de stand op 4-1 te brengen. Broekland deed nog wel wat terug, 4-2, maar het was uiteindelijk Vincent Jansen of Lorkeers die de zege veilig stelde. Eindstand 5-2. Volgende week zondag speelt Dalfsen wederom in de beker, uit tegen Mariënheem.