Dalfsen 2 dit seizoen volop aan de bak op de Veluwe

Door het behaalde kampioenschap van het tweede, speelt het tweede dit seizoen in de Reserve 2e Klasse. Behalve de thuiswedstrijden op het vertrouwde Sportpark Gerner, staan in het nieuwe seizoen onder meer wedstrijden tegen Eerbeekse Boys, Loenermark en Albatross (Apeldoorn) op het programma, net als enkele derby’s tegen bijvoorbeeld Wijhe ‘92 en Lemelerveld.

Veel onbekende ploegen en dus is er nog niet veel te zeggen over het krachtsverschil tussen de teams. Het tweede kan dit seizoen nog leunen op een aantal ervaren spelers maar langzaamaan zullen er de komende periode jeugdspelers worden ingepast. Vrijuit voetballen en proberen het hoge niveau van de 2e klasse aan te tikken, is de uitdaging voor het tweede dit seizoen.

Op 10 augustus begint het tweede de voorbereiding op het nieuwe voetbalseizoen en op 16 augustus speelt het tweede een oefenwedstrijd tegen het tweede team van ASC’62. De wedstrijd begint om 19.30 uur.

Door: Dalfsen 2