Dalfsen 1 oefent tegen OZC

De eerste selectie van SV Dalfsen speelt donderdag 5 juli een wedstrijd tegen OZC. Het oefenduel op Sportpark Westbroek in Ommen begint om 19.30 uur. OZC eindigde afgelopen seizoen als zesde in de Zaterdag 3e klasse. Voor doelman Mark Knol is het een weerzien met zijn oude club, hij keepte tussen 2013 en 2015 voor OZC.

De oefenwedstrijd in Ommen is voor SV Dalfsen de laatste activiteit van het seizoen 2017/2018, al komt een groot deel van de selectie zaterdag nog in actie tijdens het oefenduel FC Dalfsen – PEC Zwolle. Daarna kunnen spelers en staf zich verheugen op een welverdiende zomerstop na een zeer succesvol seizoen. De ploeg van trainer Jacob Grooten start vervolgens in augustus de voorbereiding op het nieuwe seizoen.