Combitrainers verlengen contract

Na overleg binnen de verschillende geledingen bij beide verenigingen heeft de combinatie van ASC/SVD overeenstemming bereikt met de huidige A1- en A2 trainers over verlenging van het contract.
Jurgen Beuwer zal dan met ‘zijn’ A1 hopelijk te bewonderen zijn in de 1e klasse, want dit team gaat als titelfavoriet de tweede seizoenshelft in. A2 zal opnieuw onder leiding staan van Ricardo van de Els en Jorik Kloppenburg. Jelle Paarhuis doet een stapje terug, maar blijft wel als oproepkracht beschikbaar.
De samenwerking met beide verenigingen loopt goed, de trainers zitten qua inzicht grotendeels op één lijn, maar er kunnen nog wel stappen gemaakt worden binnen de verenigingen. Binnenkort hopen wij ook te kunnen melden dat de trainer van A3 nog een jaar doorgaat, waardoor op dat vlak de continuïteit gewaarborgd is.