Busreis naar Fortuna Düsseldorf – Hannover 96

Op initiatief van de jongens van Dalfsen 5 gaat er op zaterdag 18 mei een bus naar de wedstrijd Fortuna Düsseldorf – Hannover 96 in de 1. Bundesliga. Deze vertrekt vanaf Sportpark Gerner.

Het wordt een voetbalreis vol sensatie en gezelligheid. De reis kost 95 euro per persoon. Dat is inclusief wedstrijdkaartje, busreis en onbeperkt drinken in de bus (bier en fris). Daarnaast zijn er drie Playstations in de bus, waarop naar hartenlust FIFA gespeeld kan worden.

Inmiddels zijn er zo’n 20 aanmeldingen en ook zijn er nog zo’n 20 plekken in de bus vrij. Wie mee wil is van harte welkom! Meld jezelf aan via voetbaltripje@gmail.com of doe een appje naar 06-43717114. Vermeld daarbij je naam, je nummer en met hoeveel personen.