Beltona: Met de toekomst van SV Dalfsen zit het wel goed

Woensdagavond 9 maart hebben de spelers van de Beltona-selectie (spelers t/m 21 jaar) met 3-3 gelijkgespeeld tegen Den Ham (zaterdag 2e klasse). Omdat er in deze speciale competitie een winnaar per wedstrijd moet komen, werden er strafschoppen genomen. Deze wist Dalfsen te winnen met 11-10.

Door: Onder-21

Wat deze overwinning nu zo bijzonder maakt is dat de Beltona-selectie normaal bestaat uit spelers van het eerste en tweede elftal en de A1. En zo af en toe een B-speler. Door omstandigheden werd er deze wedstrijd een beroep gedaan op een groot aantal spelers die nooit eerder in de Beltona-selectie zaten. Deze jongens zeiden direct vol enthousiasme ‘ja’!

Het was genieten geblazen om de jonge jongens te zien voetballen. Maar ook de oudere jongens lieten zich van hun beste kant zien. En zo was er een tomeloze inzet, positiviteit en vooral ook kwaliteit te zien. Het droop eraf, spelers die op zaterdag met B1 of A2 spelen acteerden moeiteloos mee op hoger niveau. Een groot compliment voor de hele groep spelers! Dalfsen gaat een hoop plezier beleven de komende jaren…