BEDANKT!!!

“Een historische dag voor SV Dalfsen”, sprak één van onze ereleden zaterdag na de wedstrijd tegen PEC Zwolle. En dat was het. De komende dagen volgen verslagen, foto’s en video’s, maar een woord van dank willen we nu alvast doen aan:

– Alle vrijwilligers. Te veel om op te noemen. Een maandenlange voorbereiding lag aan de basis van deze geweldige dag.

– ASC’62. Het clubgebouw was een perfecte locatie voor het ontvangst van PEC Zwolle en sponsoren. Barpersoneel van ASC’62 zette zich voortreffelijk in.

– Sponsoren. Zonder al onze sponsoren was het niet gelukt om deze dag mogelijk te maken.

– Gemeente Dalfsen. Het veld op Sportpark Gerner lag er zo mooi bij dat toeschouwers zich afvroegen of het soms kunstgras was.

BEDANKT!!