Aftelklok blijft in Prinsenstraat; Hak-In nieuwe locatie

De aftelklok is weer een deurtje verder, maar blijft in de Prinsenstraat. Deze week is de countdown te vinden bij Hak-In, de plek waar je zijn moet voor reparatie van je schoenen en overige kleding. Woensdag arriveerde de klok hier, na een week te hebben doorgebracht in de Snackcorner.

Overigens maakt de klok vrijdagavond een kort uitstapje naar het clubgebouw van ASC’62. Daar vindt de onthulling plaats van de naam, het logo en de clubkleuren van de nieuwe jeugdafdeling. Na deze happening keert de countdown terug naar Hak-In.

De klok is onthuld tijdens het afgelopen Bukkumtoernooi, op Oudjaarsdag in de Trefkoele. Tot 1 september, de geplande startdatum van de samengevoegde jeugdafdeling van SV Dalfsen en ASC’62, staat de klok wekelijks op een andere zichtbare locatie in Dalfsen.

Afgelegde route tot dusver:
1. Trefkoele+
2. Woonzorgcentrum Rosengaerde