SV Dalfsen sluit seizoen 2023-2024 feestelijk af

Afgelopen maandag werd het voetbalseizoen 2023-2024 door SV Dalfsen feestelijk afgesloten. Onder prima weersomstandigheden en een goed gevuld terras werd een vol programma afgewerkt.

Namens het bestuur nam bestuurslid Hugo Endeman het woord en benoemde Steve Oosterkamp tot Lid van Verdienste. Steve heeft in de afgelopen jaren de communicatie en public relations van SV Dalfsen verzorgd en deze taak heeft hij geweldig ingevuld met een frisse website, actuele berichten op de social media en af en toe zelfs een nieuwsitem op de landelijke televisie. Namens de vereniging overhandigde Hugo de ingelijste oorkonde en een luid applaus viel hem ten deel. Ook Paul Kappers werd naar voren gehaald en bedankt voor zijn belijningswerkzaamheden voor de vereniging. Paul heeft dit jaren met plezier gedaan maar doet nu een stapje terug. Verder werden een tweetal veteranen gehuldigd met een naambordje op de stamtafel. Jurgen Grobbee en Wim van der Vegt stoppen als actief voetballer en werden bedankt voor hun bewezen diensten.

Vervolgens nam volkszanger Marco ten Kate de microfoon ter hand en trakteerde het publiek op een aantal meezingers. De stadionspeaker van PEC Zwolle deed dit op geheel eigen wijze en dit viel bij de bezoekers in de smaak. Ondertussen was er een warme hap verzorgd door Nikki’s en kon de jeugd gebruik maken van het springkussen van Feijen Diervoeders. Tenslotte draaide huis DJ Wiebe nog menig plaatje weg totdat iedereen tevreden naar huis ging.