Afscheidswedstrijd voor Chiel, Vincent en Martijn

Chiel Huisjes, Vincent Jansen of Lorkeers en Martijn Huizing stoppen na dit seizoen bij het eerste elftal van SV Dalfsen. Allemaal speelden ze lange tijd voor ons vlaggenschip. Op vrijdag 7 juni krijgt het drietal een welverdiende afscheidswedstrijd op Sportpark Gerner.

Chiel (30) debuteerde in het eerste elftal in de periode van trainer Jeroen Booijink. Hij toonde direct zijn neusje voor het doel met elf competitietreffers in zijn eerste jaar. Chiel maakte uitstapjes naar Heino (2008-2010) en Berkum (2016-2017), maar keerde na beide avonturen terug in Dalfsen. Het seizoen 2012-2013 was zijn beste jaar, toen hij met 23 doelpunten een groot aandeel had in de promotie naar de Vierde klasse. In totaal kwam Chiel in drie periodes SV Dalfsen tot 70 competitiedoelpunten.

Vincent (29) brak in het seizoen 2008/2009 door in het eerste elftal. Alle razendsnelle spits speelde hij zich vlot in de basis en was hij een belangrijke speler van het elftal dat in 2010 promotie afdwong naar de Vierde klasse. Ondanks veel blessureleed kwam Vincent telkens terug, waarbij hij ook als middenvelder zeer functioneel bleef. Hij maakte vijf promoties en twee degradaties mee en was in totaal goed voor 24 competitietreffers.

Martijn (29) is van dezelfde talentvolle lichting als Chiel en Vincent en sloot ook in het seizoen 2008/2009 aan bij het eerste elftal. Hij was voor iedere trainer een zeer nuttige kracht, mede dankzij zijn multifunctionaliteit. Martijn kon uit de voeten op het middenveld, als back en speelde in zijn laatste jaren ook geregeld centraal achterin. Ook Martijn maakte de opmars van de Vijfde naar de Eerste klasse van dichtbij mee en kwam in die periode tot vier competitiegoals.

De afscheidswedstrijd voor de drie vertrekkende spelers begint op 7 juni om 19.30 uur, de kantine is die avond geopend. Meer informatie over de samenstelling van de teams volgt binnenkort.