Juni: Activiteitenmaand

Het is juni en in dit jubileumjaar betekent dat een maand bomvol activiteiten bij SV Dalfsen. Sportpark Gerner is de komende weken het decor van een aantal evenementen voor jong en oud. Een overzicht.

D-kamp | Vrijdag 9, zaterdag 10 en zondag 11 juni
Karten bij Karba, het bosspel op vrijdagavond en natuurlijk de generatiewedstrijden tegen de ouders. Het D-kamp is al decennia lang niet meer weg te denken uit de agenda van SV Dalfsen. Ook in 2017 wordt het tentenkamp van de O13-pupillen een weekend lang opgeslagen op Sportpark Gerner. Opgeven is niet nodig, de organisatie gaat er vanuit dat alle O13-spelers aanwezig zijn.

Gemeentecup O23 | Woensdag 14 juni en zaterdag 17 juni
Terug van geweest: De Gemeentecup! De O23-elftallen van de voetbalverenigingen uit de gemeente Dalfsen gaan met elkaar de strijd aan op Sportpark Gerner. Naast SV Dalfsen doen ook ASC’62, Lemelerveld, Hoonhorst en Nieuwleusen mee. De entree is gratis en het speelschema check je hier. Op zaterdag 17 juni, na afloop van de prijsuitreiking, vindt een gezellig samenzijn plaats in de kantine!

Afsluitende activiteit JO11, JO9 en F-League | Zaterdag 17 juni
Voor alle spelers uit de F-League en de categorien JO9 en JO11 vindt op zaterdag 17 juni een afsluitende activiteit plaats op Sportpark Gerner. De F-League en de JO9-spelers doen een spelencircuit van 10.00 tot 12.00 uur. De JO11-pupillen spelen een 4-4 toernooi met individuele winnaar van 10.30 tot 12.00 uur. Aanmelden kan hier.

Schippers Bedrijventoernooi | Vrijdag 23 juni
Welk Dalfser bedrijf kan het best tegen een balletje trappen? Het zal blijken tijdens de vierde editie van het Schippers Bedrijventoernooi. Vanaf 18.30 uur rolt de bal op Sportpark Gerner.

Beachsoccertoernooi | Zaterdag 24 juni
Sportpark Gerner is sinds kort voorzien van een schitterend beachveld. Om de nieuwe faciliteiten optimaal te gebruiken, organiseert SV Dalfsen op zaterdag 24 juni een beachsoccertoernooi. Op Gerner Beach gaat het die middag los vanaf 12.00 uur. Teams mogen bestaan uit minimaal vijf en maximaal acht personen. Er geldt geen minimum- of maximumleeftijd en het is niet nodig om lid te zijn van SV Dalfsen. Iedereen mag dus meedoen! Deelname kost €50,00 per team en opgeven kan door een mailtje te sturen, onder vermelding van de teamnaam, naar svdalfsenbeachsoccer@gmail.com.

Samenvoeging jeugd
Tussen alle festiviteiten door vindt op maandag 12 juni ook een belangrijk moment plaats. In het kader van de samenvoeging van de jeugdafdelingen van SV Dalfsen en ASC’62, organiseren beide verenigingen een meedenkavond. Alle meningen en ideeën met betrekking tot de jeugdfusie zijn dan welkom. Zie alle info hier.

Tot ziens deze maand op Sportpark Gerner!