SV Dalfsen 1 wint van subtopper VV Holten 1

De bezoekers uit Holten waren voor de topper tegen Dalfsen afgereisd per bus, dus was het al vroeg gezellig op Sportpark Gerner. Op het affiche een interessante wedstrijd: SV Dalfsen, de nummer 1 tegen VV Holten, de nummer 4. Beide ploegen streden voor de volle winst wat een open felle wedstrijd opleverde. Dankzij attent keeperswerk van Mark Knol stond het bij de rust nog 0-0, Holten was duidelijk naar Dalfsen gekomen voor een overwinning. Na rust een beter Dalfsen en het was Coen Sloot die in de 47e minuut de stand op 1-0 bracht. Vervolgens een 100% kans voor Erik Koedijk maar een ‘polletje’ voorkwam het tweede doelpunt voor Dalfsen. Ondanks de goede bedoelingen van Holten was het toch Dalfsen die de wedstrijd naar zich toe trok. De 2-0 betrof een ‘mislukte’ voorzet van Gijs Wiltvank die plots het doel in dwarrelde en de 3-0 kwam op naam van Luc van de Vegt na goed voorbereidend werk van Jeroen Kamphuis. Volgende week speelt Dalfsen uit bij Wissel, aanvang 14.00 uur op Sportcomplex Ericaweg in Epe.

dalfsen-holten