SV Dalfsen ontvangt VV Jubbega op Sportpark Gerner

Dalfsen speelt zondag een thuiswedstrijd tegen de enige Friese tegenstander uit de eerste klasse E: de voetbalvereniging Jubbega uit het gelijknamige dorp nabij Gorredijk.

De Friezen doen het niet onaardig in de competitie, met 9 punten uit drie wedstrijden staan ze keurig op een derde plaats. Drie keer werd er gewonnen (Rolder Boys, Roden en SVBO) en slechts één keer verloren (TVC’28). Op voorhand dus een tegenstander om rekening mee te houden.

Dalfsen ging met een goed gevoel de herfstvakantie in, thuis werd in een spectaculaire wedstrijd gewonnen van Roden (4-3) en na een weekend rust in verband met het bekervoetbal is de ploeg gebrand om dit goede gevoel vast te houden. Daarnaast is een positief resultaat natuurlijk van belang voor de stand in de competitie, momenteel staat de ploeg van Marcel Smid op een tiende plaats en kan er bij winst aansluiting gevonden worden bij de middenmoot.

De wedstrijd op Sportpark Gerner start om 14.00 uur en u bent van harte welkom om hierbij aanwezig te zijn.