Voorlopig Jubileumprogramma SV Dalfsen 80 jaar

Op 1 september 2022 bestaat SV Dalfsen tachtig jaar. Dit jubileum zal uitgebreid worden gevierd in het eerste weekend van september. Houd daarom vrijdag 2, zaterdag 3 en zondag 4 september vrij in de agenda!

De jubileumcommissie bestaat uit de activiteitencommissie (Claudia Kamphuis, Michel Lucas, Stefan Jansen of Lorkeers, Robert Diepman), een afvaardiging van de kantinecommissie (Tom Bartels, Gerben Bekedam), twee aspirant-leden van de activiteitencommissie (Sam van den Anker, Romke Brasjen) en een afvaardiging van het bestuur (Pascal Maats, Steve Oosterkamp). Deze enthousiaste groep heeft de afgelopen maanden gewerkt aan een gevarieerd jubileumprogramma, onder voorbehoud van wijzigingen:

Vrijdag 2 september
20.00 uur: Ontvangst in de kantine
20.30 uur: Opening
21.00 uur: Reis door het verleden aan de hand van Petje Op Petje Af Quiz
22.00 uur: Muziek, hapje, drankje

Zaterdag 3 september
13.00 uur: Jeugdactiviteiten (o.a. springkussen, snelheidsmeter)
14.00 uur: Reünie oud-leden
15.00 uur: Bekerwedstrijd SVI 1 – Dalfsen 1**
18.00 uur: BBQ
20.00 uur: Feestavond met DJ en zanger

Zondag 4 september
11.00 uur: Historische SVD-foto
11.00 uur: Clinic Walking Football
11.00 uur: Super Sunday
13.00 uur: Lunch
14.00 uur: Jubileumwedstrijd Oud-Dalfsen 1
15.30 uur: Muziek
16.00 uur: Rad van Avontuur
16.30 uur: Hapje, drankje
19.00 uur: Afsluiting

Opgeven voor de activiteiten is niet nodig, met uitzondering van de reünie voor oud-leden. Daarvoor gaat de aanmelding via Bennie Offenberg: b.offenberg@home.nl. Neem voor meer informatie over het jubileumprogramma contact op met de jubileumcommissie via: activiteitencommissie@svdalfsen.nl. Graag tot ziens op 2, 3 en 4 september!

** Vanwege het 80-jarig bestaan hebben we de KNVB gevraagd om het eerste elftal dit weekend in het bekertoernooi een thuiswedstrijd te laten spelen. Helaas heeft de bond hier geen gehoor aan gegeven. Ook overleg met de andere verenigingen in de poule (SVI, ZAC, Nieuwleusen) bood geen uitkomst.