SV Dalfsen verliest in extremis van Stevo

Voor Dalfsen stond er zondagmiddag in Geesteren niet veel meer op het spel, maar het team van Jacob Grooten was er toch op gebrand om van Stevo te winnen.

Ook voor Stevo deed de wedstrijd er niet meer toe, maar dat was aan het spel niet te merken. Beide ploegen speelden voor de winst en de eerste kansen waren voor Dalfsen. Echter, waar Dalfsen het net niet wist te vinden, lukte Stevo dit wel. Een vrije trap dwarrelde in het tweede deel van de eerste helft zomaar achter doelman Mark Knol. Vlak voor rust kreeg Stevo nog een grote kans maar Daan Kottink wist deze niet te verzilveren.

Na rust pakte Dalfsen de draad goed op en kreeg zowaar een penalty, Joren Rietman wist deze buitenkans te benutten zodat het weer gelijk stond. Beide ploegen probeerden nog door te drukken en uiteindelijk lukte dit Stevo in de 93e minuut, 2-1 eindstand. Volgende week maandag speelt Dalfsen haar laatste thuiswedstrijd van het seizoen op Sportpark Gerner tegen De Bataven uit Gendt, de wedstrijd start om 14.00 uur.