SV Dalfsen blijft in Eerste klasse Oost

SV Dalfsen is voor het seizoen 2021/2022 opnieuw ingedeeld in de Eerste klasse E, de oostelijke competitie. Daarin staan onder meer streekderby’s op het programma tegen Rohda Raalte en Heino.

Naast Rohda Raalte en Heino zitten hierin nog drie ploegen uit Overijssel, te weten TVC’28 (Tubbergen), Tubantia (Hengelo) en Stevo (Geesteren). De overige acht teams zijn afkomstig uit Gelderland. Daar krijgt SV Dalfsen te maken met Voorwaarts Twello, Columbia, FC Winterswijk, MASV, RKHVV, Bemmel, De Bataven en BVC’12.

De indeling is precies gelijk aan die van vorig seizoen. De start van SV Dalfsen was toen veelbelovend, met zes punten uit vier wedstrijden, maar half oktober moest de competitie helaas al worden afgebroken.

De eerste competitiewedstrijden worden gespeeld op zondag 26 september en de slotronde staat gepland op zondag 29 mei 2022. Zie ook de speeldagenkalender.

1e klasse E:
Dalfsen
Rohda Raalte
Heino
TVC’28
Stevo
Tubantia
Voorwaarts Twello
Columbia
FC Winterswijk
MASV
RKHVV
Bemmel
De Bataven
BVC’12

Bekijk de indeling ook op kaart!