Coronastop? Blijf fit bij Kontrast Sport & Wellness!

Nu het sporten in teamverband grotendeels stil ligt, is het een uitdaging om toch fit te blijven. Kontrast Sport & Wellness biedt uitkomst.

Vanwege de coronamaatregelen worden er voorlopig geen voetbalwedstrijden gespeeld op sportpark Gerner. De senioren mogen daarnaast ook niet trainen met het team. Deze keer mogen de sportscholen (vooralsnog) wel open blijven.

Kontrast Sport & Wellness wil sporters en verenigingen helpen in deze weken zonder training en competitie. Jij kunt je aanmelden voor de Stop Corona Pas. Dat is een all-in sportabonnement voor drie maanden voor 30 euro per maand (normaal 52,50 euro per maand)!

Let op: Een derde deel van het lidmaatschapsgeld stort Kontrast in de clubkas, dus 30 euro in totaal! Je mag gebruik maken van de aanbieding zolang het voetballen op de club stil ligt. Zo kun je je fitheid vasthouden en misschien nog wat extra bijtrainen op zwakke punten. Aanmelden kan hier. Vergeet niet de naam van SV Dalfsen te vermelden voor de donatie!