SV Dalfsen ontvangt VV Roden op Sportpark Gerner

Komende zondag speelt Dalfsen een thuiswedstrijd tegen middenmoter Roden. De club uit het gelijknamige dorp uit Drenthe kent een rijke historie van ruim 90 jaar en telt maar liefst 850 leden.

De uitwedstrijd weten de Dalfsenaren zich nog goed te herinneren want toen werd tegen tien man van Roden met 4-3 verloren. Het is van groot belang dat Dalfsen de wedstrijd nu wel wint al was het alleen maar om revanche te nemen. Ook voor de stand zou het goed zijn, bij winst blijft Dalfsen subtopper en wordt het gat met Roden vergroot tot een veilige zeven punten.

Evenals vorige week wordt ook komende zondag weer een storm verwacht, dit keer luisterend naar de naam Dennis. Vooralsnog wordt uitgegaan van een normaal speelweekend en dat de wedstrijd om 14.00 uur gewoon doorgaat. Eventuele wijzigingen of afgelastingen worden via de website aangekondigd.

20-09-2019: Elftalfoto Sv Dalfsen 2019/2020