Grand Café Het Oude Station bussponsor van SV Dalfsen 1

Grand Café Het Oude Station is één van de bussponsoren van SV Dalfsen 1. Zoals bekend speelt SV Dalfsen dit seizoen in de Eerste klasse F (Noord) en dit betekent tevens dat er ver gereisd moet worden. Daarom is voor alle uitwedstrijden een touringcar geregeld bij South West Tours.

Een aantal sponsoren ondersteunt SV Dalfsen om dit mogelijk te maken. Een van deze bedrijven is Grand Café Het Oude Station uit Dalfsen. Als tegenprestatie brengt de eerste selectie aanstaande zondag na de uitwedstrijd tegen WVV 1 uit Winschoten een bezoek aan Het Oude Station. Uiteraard zijn onze supporters ook van harte welkom om hierbij aanwezig te zijn.

Wij danken Joost en Annemarie Eilert voor hun ondersteuning aan onze vereniging.