SV Dalfsen bedankt haar vrijwilligers

Afgelopen zaterdag vond de jaarlijkse vrijwilligersdag van SV Dalfsen plaats op Sportpark Gerner.

Direct na de bekerwedstrijd tegen Be Quick’28 verzamelden de vele vrijwilligers van SV Dalfsen zich in de kantine. Na een kort welkomstwoord werd het podium gegeven aan de verfraaiingscommissie. Door middel van een mooie presentatie werd het gehele verfraaiingsproces doorlopen, vanaf de allereerste gedachten tot en met de openstelling.

Alle vrijwilligers en bedrijven die meegeholpen hebben bij dit project werden uitgebreid bedankt en het eindresultaat mag er dan ook zijn. Een moderne, gezellige en functionele ruimte die bovendien stijlvol en efficiënt is ingericht. Een groot applaus viel de commissie ten deel die, nu het project is afgrond, opgeheven wordt. Als dank mag de commissie een heerlijk hapje gaan eten op kosten van de vereniging en dat is dik verdiend.

Aansluitend werden drie vertrekkende leden van de activiteitencommissie bedankt voor hun diensten. Ellen Rietman, Monique van der Vegt en Marja Holsappel hebben vele jaren activiteiten voor de vereniging georganiseerd en uit handen van de voorzitter mochten ze een mooie bos bloemen in ontvangst nemen.

Ondertussen werd op het terras de barbecue aangestoken en startte het jeu-de-boules toernooi. Uiteindelijk waren het Age Pietersma en Gert van Ringen die in een spannende finale Raymond Bakema en Marc Kool versloegen en met een mooie prijs naar huis gingen. Het feest ging nog even door waarna de organisatie kon terug kijken op een geweldige dag.