Zinderende eindstrijd in 4e klasse H nadert hoogtepunt!

Aanstaande zondag 8 mei staat misschien wel de belangrijkste wedstrijd van het seizoen op het programma. In de strijd om het kampioenschap speelt ons eerste elftal de belangrijke thuiswedstrijd tegen de huidige koploper in de 4e klasse H; SV Zwolle. Het verschil in de stand bedraagt 1 punt. Bij winst kunnen we volgende week in Nieuwleusen bij USV zelf het kampioenschap binnen halen. Hierbij is de voorwaarde wel dat Diepenveen in de komende twee wedstrijden minimaal 1 punt laat liggen anders zal er een beslissingswedstrijd volgen.

We rekenen natuurlijk zondag op heel veel publiek dat ons vlaggenschip komt aanmoedigen, liefst met spandoeken, in deze belangrijke stap naar de 3e klasse!!
De aftrap is om 14:00 uur.

Tijdens deze wedstrijd nemen we ook afscheid van 2 zeer trouwe vrijwilligers van onze vereniging. Aly Brasjen en Willy Kevelham zullen deze dag voor de laatste keer de lotenverkoop voor hun rekening nemen. Hier zal de nodige aandacht aan geschonken worden.

Na afloop van de wedstrijd zal in de kantine nog een paar keer aan het rad van avontuur worden geslingerd en kan er onder een genot van een hapje en drankje gezellig nagepraat worden over de wedstrijd. Hier kan natuurlijk ook de ontknoping van de eredivisie gevolgd worden op de grote tv.

Indien er zondag gewonnen wordt rijdt er in ieder geval volgende week zondag een bus naar Nieuwleusen. Nadere info zal dan volgen.

We hopen u allen zondag te mogen ontmoeten!!

Bestuur SV Dalfsen