SV Dalfsen maakt zich op voor een slotoffensief

Met nog vier wedstrijden te gaan maakt SV Dalfsen zich op voor een slotoffensief in de 2e klasse L. Paasmaandag staat de thuiswedstrijd tegen SC Emmeloord 1 op het programma, 12 mei de uitwedstrijd tegen FC Assen, vervolgens 19 mei thuis tegen SC Erica 1 en tenslotte de lastige uitwedstrijd op 26 mei tegen VV Valthermond.

Paasmaandag dus eerst tegen SC Emmeloord, de nummer negen van de competitie. Uit werd op 2 december nog maar nipt gewonnen met 2-1, dus de ploeg uit de polder mag niet onderschat worden. Dalfsen kent zo op het eind van de competitie wat blessures maar de brede selectie biedt voor trainer Jacob Grooten voldoende mogelijkheden om een goed en representatief team op de been te brengen.

Ballensponsor van de wedstrijd is Buwie Glas en Schilderwerken B.V. uit Raalte. Wij danken Henk Buitenhuis voor zijn ondersteuning aan onze vereniging.

Het belooft maandag een mooie dag te worden dus u bent van harte welkom op Sportpark Gerner. De wedstrijd start overigens met een minuut stilte voor de afgelopen week overleden Bert Spies. Van 2008 tot 2011 was Bert trainer van SV Dalfsen en wist hij in 2010 promotie naar de vierde klasse af te dwingen. Wij wensen zijn naasten veel sterkte om dit verlies te verwerken.